Sebelum Aku Bernikah - Hilal Asyraf

Sebelum Aku Bernikah - Hilal Asyraf
Penerbit : PTS Millennia Sdn Bhd
Tahun Terbitan : 2012
ISBN : 9789674110710


Sebelum Aku Bernikah, Telah aku lamar seorang perempuan, Aku kira engkau adalah dia, Aku berharap engkau adalah dia, Boleh jadi bukan, Boleh jadi ya, Kerana engkau sahaja aku cinta, Bukan tunangku, Bukan yang nanti menjadi isteriku, Melainkan dia adalah engkau, Maka nyata Allah telah mengawalkan syurgaku.

Buku ini amat sesuai untuk dibaca pada sesiapa yang ingin melangsungkan perkahwinan.. Walaupun penulis ini menceritakan tentang perkahwinan bagi seorang lelaki, tapi orang wanita juga sesuai untuk baca buku ini, kerana ianya merupakan satu ilmu yang cukup bermanfaat, apabila nak melangkah ke alam perkahwinan... 
Share:

0 comments:

Post a Comment